Beşiktaş, 2026-27 sezonunda EuroLeague’de mücadele etme hakkı kazandı.
Siyah-beyazlıların organizasyona katılımı, EuroLeague hissedarlarının gerçekleştirdiği toplantıda oy birliğiyle kabul edildi. Böylece Beşiktaş, 2012-13 sezonunun ardından tarihinde ikinci kez Avrupa basketbolunun en üst düzey organizasyonunda yer alacak.
Beşiktaş cephesi, yaklaşık bir haftadır EuroLeague’e katılım ihtimalini yüzde 99 olarak değerlendiriyordu. Süreç bugün yapılan toplantının ardından resmiyet kazandı.
Türkiye, gelecek sezon EuroLeague’de üç takımla temsil edilecek. Fenerbahçe Beko, Anadolu Efes ve Beşiktaş, 2026-27 sezonunda Avrupa’nın zirvesinde mücadele edecek.