MENÜ
İzmir 22°
Gerçek İzmir
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Beşiktaş, önümüzdeki sezon EuroLeague’de!
Spor
26 Haziran 2026 Cuma 12:14

Beşiktaş, önümüzdeki sezon EuroLeague’de!

Beşiktaş, 2026-27 sezonunda EuroLeague’de mücadele etme hakkı kazandı.

Beşiktaş, 2026-27 sezonunda EuroLeague’de mücadele etme hakkı kazandı.

Siyah-beyazlıların organizasyona katılımı, EuroLeague hissedarlarının gerçekleştirdiği toplantıda oy birliğiyle kabul edildi. Böylece Beşiktaş, 2012-13 sezonunun ardından tarihinde ikinci kez Avrupa basketbolunun en üst düzey organizasyonunda yer alacak.

Beşiktaş cephesi, yaklaşık bir haftadır EuroLeague’e katılım ihtimalini yüzde 99 olarak değerlendiriyordu. Süreç bugün yapılan toplantının ardından resmiyet kazandı.

Türkiye, gelecek sezon EuroLeague’de üç takımla temsil edilecek. Fenerbahçe Beko, Anadolu Efes ve Beşiktaş, 2026-27 sezonunda Avrupa’nın zirvesinde mücadele edecek.

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   İletişim  ♦   Künye
Copyright © 2026 Gerçek İzmir