MENÜ
İzmir 21°
Gerçek İzmir
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Çağatay Güç'ten 'İsmail Yetişkin' paylaşımı: Sağlık durumuna dikkat çekti!
Politika
27 Haziran 2026 Cumartesi 19:19

Çağatay Güç'ten 'İsmail Yetişkin' paylaşımı: Sağlık durumuna dikkat çekti!

Seferihisar Belediyesi’ne yönelik üçüncü dalga operasyonunda gözaltına alınan başkan İsmail Yetişkin’in sağlık durumu, ailesi ve yakınlarında endişeye neden oluyor. Diyabet, kronik böbrek yetmezliği ve kalp rahatsızlığı bulunan Yetişkin için sosyal medya hesabından paylaşım yapan Çağatay Güç, “Gözaltı süreçleri ve sorgulamalar hiçbir koşulda insanların sağlığını tehlikeye atacak boyutlara ulaşmamalıdır. Hukuk uygulanırken insan hayatı ve sağlık hakkı göz ardı edilmemelidir” ifadelerini kullandı.

25 Haziran sabahı evinden gözaltına alınan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin’in sağlık durumu, ailesi ve yakın çevresinde ciddi endişeye neden oluyor. Diyabet, kronik böbrek yetmezliği ve kalp rahatsızlığı bulunan 50 yaşındaki Yetişkin’in düzenli tedavisinin aksamaması gerektiği belirtilirken, gözaltı koşullarının mevcut sağlık sorunlarını ağırlaştırabileceği ifade ediliyor.

CHP’de mahkeme kararı sonrası Genel Başkanlık görevine dönen Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığındaki MYK tarafından CHP İzmir İl Başkanlığı görevinden alınan Çağatay Güç, sosyal medya hesabından Başkan Yetişkin için mesaj yayınladı.

Güç, mesajında, “ Seferihisar Belediye Başkanımız İsmail Yetişkin’in gerekli tedavi süreçlerine kesintisiz erişiminin sağlanmasını, bir an önce hastaneye yatışının yapılarak düzenli tedavilerine devam etmesinin güvence altına alınmasını ve sağlık durumunun daha fazla risk altına sokulmamasını istiyoruz! Hiçbir siyasi süreç insan hayatından daha değerli değildir” dedi.

Güç’ün paylaşımı şu şekilde,
“Seferihisar Belediye Başkanımız İsmail Yetişkin böbrek hastasıdır. 25 Haziran sabahı evinden gözaltına alınan Başkanımız İsmail Yetişkin’in sağlık durumu, bizleri, ailesini ve yakın çevresini endişelendirmektedir. Diyabet, kronik böbrek yetmezliği ve kalp rahatsızlığı bulunan Başkanımız, uzun yıllardır düzenli diyaliz tedavisi görmekte olup haftada üç gün, sekizer saat diyalize bağlı yaşamını sürdürmektedir. Hayati öneme sahip bu tedavi sürecinin aksaması, sağlık durumu açısından ciddi riskler taşımaktadır. Gözaltı süreçleri ve sorgulamalar hiçbir koşulda insanların sağlığını tehlikeye atacak boyutlara ulaşmamalıdır. Hukuk uygulanırken insan hayatı ve sağlık hakkı göz ardı edilmemelidir. Seferihisar Belediye Başkanımız İsmail Yetişkin’in gerekli tedavi süreçlerine kesintisiz erişiminin sağlanmasını, bir an önce hastaneye yatışının yapılarak düzenli tedavilerine devam etmesinin güvence altına alınmasını ve sağlık durumunun daha fazla risk altına sokulmamasını istiyoruz! Hiçbir siyasi süreç insan hayatından daha değerli değildir.”

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   İletişim  ♦   Künye
Copyright © 2026 Gerçek İzmir