MENÜ
İzmir 22°
Gerçek İzmir
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
İsmail Yetişkin hastaneye sevk edildi!
Güncel
25 Haziran 2026 Perşembe 20:26

İsmail Yetişkin hastaneye sevk edildi!

Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı'nın yürüttüğü rüşvet soruşturması kapsamında gözaltına alınanların sayısı 25'e çıkarken şüpheliler sağlık kontrolünden geçirildi. Seferihisar Belediye Başkanı Yetişkin'in diyaliz tedavisi için hastaneye sevk edildiği ortaya çıktı.

Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen rüşvet soruşturması kapsamında 26 kişi hakkında verilen gözaltı kararı sonrası sabah saatlerinde yapılan operasyonda  Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin ile Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit'in aralarında bulunduğu 24 kişi gözaltına alınmıştı. Gözaltı alınanların sayısı, gün içinde 25'e yükseldi.

Gözaltına alınan şüpheliler, sağlık kontrolleri için hastaneye sevk edildi. 

Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin'in mevcut rahatsızlığı nedeniyle diyaliz tedavisi için hastaneye sevk edildiği öğrenildi. 

Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit ile birlikte diğer 24 şüpheli ise rutin sağlık kontrolleri kapsamında hastaneye götürüldü. Sağlık işlemlerinin ardından şüpheliler yeniden emniyete getirildi. Emniyetteki işlemlerin sürdüğü bildirildi. (ANKA)

Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar

   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Benzer Haberler
Sayfa başına gitSayfa başına git
Masaüstü Görünümü  ♦   İletişim  ♦   Künye
Copyright © 2026 Gerçek İzmir